صنایع تولیدی و کارگاهی

این گروه از صنایع که صنایع کوچک و متوسط را در کشور در بر می گیرد شامل انواع ریخته گری فولادی و پلاستیک، آهنگری، سوراخ کاری، تراشکاری و برشکاری، چاقو سازی و فنر سازی و … می باشد که انتخاب متریال مناسب برای قالب ها و ابزارها نیاز به تجربه و دانش کافی در زمینه شناخت انواع فولادها دارد. فولادهای قالب پلاستیک نظیر 1.2312، فولادهای ابزاری کربنی 1.1545، فولادهای گرم کار مانند 1.2344 و 1.2714، فولادهای سردکار مانند 1.2080 و 1.2379 و فولادهای تندبر مانند 1.3255 و 1.3355 از جمله فولادهای پر کاربرد در این بخش می باشد که مشاوران شرکت تجارت آلیاژ پیشرو با توجه به نیازمندی های فنی مشتریان خود بهترین پیشنهادات را ارائه می نماید.

 

راهنمای خرید فولاد های پرکاربرد در صنایع تولیدی و کارگاهی در پایان متن ذکر شده است و همواره می توانید ۲۴ ساعته از طریق پشتبیانی آنلاین سایت و تا پایان ساعت اداری از طریق شماره های ذکر شده اطلاعات محصول خود را یه کارشناسان ما اعلام کنید.

شماره تماس:

021-67212

برای اطلاع از قیمت فولاد ها و استیل های صنایع ساختمانی میتوانید به صفحه قیمت فولاد و قیمت استیل مراجعه کنید.


راهنمای خرید مشتریان

رویه خرید از شرکت تجارت آلیاژ پیشرو بسیار آسان و در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید با ارتباط با واحد فروش به یکی از روش های تماس تلفنی، تلگرام و چت آنلاین در سایت شرکت تجارت آلیاژ، اطلاعات اولیه خود شامل نام خانوادگی، نام شرکت، تلفن تماس و اطلاعات کالای درخواستی شامل نوع کالا(میلگرد)، جنس(فولاد 1.2210)، ابعاد و مقدار مورد نیاز خود را به اطلاع همکاران ما در واحد فروش برسانید.

مشاوران شما در شرکت تجارت آلیاژ پیشرو با بررسی کاربرد کالا، اطلاعات فنی مورد نیاز، موجودی کالا در بازار و جایگزین های مناسب تر به لحاظ فنی و قیمتی، بهترین پیشنهاد را در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می نمایند. در این مرحله مذاکرات بازرگانی در راستای ارائه بهترین خدمات و کالا صورت می پذیرد و در صورت تایید پیش فاکتور نهایی و واریز پیش پرداخت توسط مشتریان گرامی، صورت خروج کالا از انبار تهیه و کالای در خواستی جهت حمل آماده بارگیری می شود.