صنایع هوایی، دریایی و ریلی

باتوجه به اهمیت فوق العاده بالای صنایع هوایی و دریایی به عنوان مسیرهای استراتژیک حمل و نقل و همچنین تکنولوژی پیشرفته این صنایع که در اختیار معدود کشورهای جهان وجود دارد، یکی از اقدامات بنیادین در خودکفایی کشور در این حوزه مربوط به تولید و یا تأمین متریال¬های خاص مورد استفاده در ساخت انواع هواپیما، بالگرد، کشتی و قایق و انواع واگن و لوکوموتیو می¬باشد که باید در عین انعطاف پذیری دارای مقاومت استحکامی بسیار بالایی نیز باشد. فولادهای با کد استانداردی 1.6582 و استنلس استیل¬های داپلکس با کد 1.4462 و همچنین شرکت تجارت آلیاژ با بهره گیری از تیم مجرب بازرگانی خود می¬تواند اقدام به تأمین متریال¬های خاص این صنایع از بهترین برندهای فولاد دنیا نماید.

راهنمای خرید فولاد های پرکاربرد در صنعت هوایی، زمینی و دریایی در پایان متن ذکر شده است و همواره می توانید ۲۴ ساعته از طریق پشتبیانی آنلاین سایت و تا پایان ساعت اداری از طریق شماره های ذکر شده اطلاعات محصول خود را یه کارشناسان ما اعلام کنید.

شماره تماس:

021-67212

برای اطلاع از قیمت فولاد ها و استیل های صنایع ساختمانی میتوانید به صفحه قیمت فولاد و قیمت استیل مراجعه کنید.


راهنمای خرید مشتریان

رویه خرید از شرکت تجارت آلیاژ پیشرو بسیار آسان و در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید با ارتباط با واحد فروش به یکی از روش های تماس تلفنی، تلگرام و چت آنلاین در سایت شرکت تجارت آلیاژ، اطلاعات اولیه خود شامل نام خانوادگی، نام شرکت، تلفن تماس و اطلاعات کالای درخواستی شامل نوع کالا(میلگرد)، جنس(فولاد 1.2210)، ابعاد و مقدار مورد نیاز خود را به اطلاع همکاران ما در واحد فروش برسانید.

<p “>مشاوران شما در شرکت تجارت آلیاژ پیشرو با بررسی کاربرد کالا، اطلاعات فنی مورد نیاز، موجودی کالا در بازار و جایگزین های مناسب تر به لحاظ فنی و قیمتی، بهترین پیشنهاد را در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می نمایند. در این مرحله مذاکرات بازرگانی در راستای ارائه بهترین خدمات و کالا صورت می پذیرد و در صورت تایید پیش فاکتور نهایی و واریز پیش پرداخت توسط مشتریان گرامی، صورت خروج کالا از انبار تهیه و کالای در خواستی جهت حمل آماده بارگیری می شود.