خانه / مقالات فلزات / کارخانه نورد و لوله سمنان
خرید فولاد آلیاژی

کارخانه نورد و لوله سمنان

در سال ۱۳۷۲ کارخانجات نورد و لوله‌ی سمنان، در کیلومتر ۱۵ جاده سمنان _دامغان، در مقابل شهرک صنعتی تاسیس شد. هدف از تاسیس این کارخانجات، تولید انواع لوله به سایزهای ۲.۱ تا ۸ اینچ و همچنین تولید انواع قوطی و پروفیل بود. در سال‌های بعد، این مجموعه موفق به تاسیس کارخانه‌ی تولید لوله‌ی گالوانیزه، در سایزهای مختلف و تاسیس کارخانه‌ای برای تولید انواع لوله‌های سایز بالا از ۱۰ تا ۴۰ این شد.

کارخانه نورد و لوله سمنان

کارخانه نورد و لوله سمنان

این مجموعه‌ی بزرگ تولید نورد و لوله، در سال ۱۳۸۵ با هدف توسعه و گسترش تولیدات خود اقدام به افتتاح خطوط تولید ورق‌های گالوانیزه با ضخامت ۳ تا ۰/۲۵ میلیمتر نمود. این خطوط تولید، علاوه بر ورق‌های گالوانیزه، توانایی تولید انواع ورق‌های رنگی از ضخامت ۱.۲۵ الی ۰/۲۵ میلیمتر را دارد. با افتتاح این خطوط تولید کارخانجات نورد و لوله‌ی سمنان توانست بهترین تنوع کمی و کیفی خود را عرضه کند.

مجموعه کارخانجات شهرک صنعتی سمنان، در زمینی به مساحت ۱۹۳ هزار مترمربع در چهار موقعیت بنا شده است. این مجموعه دارای قابلیت تولید سالانه ۷۲۰ میلیون تن انواع لوله، قوطی و پروفیل، ۱۵۰ هزار تن لوله‌ی گالوانیزه، دو خط تولید ورق گالوانیزه با ظرفیت ۳۹۰ هزار تن و ۱۵۰ هزار تن ورق‌های رنگی را دارد.

استانداردها

– تدوین استاندارد کارخانه‌ای تولید ورق‌های رنگی در سال ۹۶ ( شماره پروانه ۰۰۰۴۳/۷۳/۳۹)

– نشان استاندارد جهت تولید ورق گالوانیزه (شماره ی پروانه ۷۳۳۶۴۲۰۹۲۵)

– نشان استاندارد جهت تولید لوله گاز (شماره ی پروانه ۷۳۱۹۷۶۸۶۵)

– نشان استاندارد جهت تولید پروفیل (شماره ی پروانه ۷۳۳۵۳۲۴۹۱۵)

– نشان استاندارد کارخانه‌ای برای تولید انواع قوطی فلزی (شماره استاندارد ۷۳۳۶)

– نشان استاندارد مربوط به لوله سیاه فلزی (شماره ی استاندارد ۳۷۶۵ ، ۶۷۷۱)

– اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱

مجموعه‌ی کارخانجات نورد و لوله‌ی سمنان در محلی حد فاصل تهران و شرق کشور واقع شده است. از آنجایی که کارخانه‌ای با تولیدات مشابه در این محدوده وجود ندارد، این مجموعه یک گروه صنعتی بزرگ با پتانسیل تولید عالی و بهترین موقعیت برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی می‌باشد. همچنین باعث ایجاد اشتغال برای ۵۳۳ نفر به صورت مستقیم و ۲ هزار نفر به صورت غیرمستقیم شده است.

امیدواریم با تکیه بر تخصص پرسنل مجرب و متعهد و به منظور تقویت تولید ایرانی، ایجاد اشتغال پایدار و پیشتازی در صنعت فولاد کشور گام‌های بلند و پر افتخار برداریم.

بیشتر بخوانید: نوردکاری چیست و انواع آن

همچنین ببینید

4 مورد از متداول ترین روش های پوشش دهی لوله های فولادی

۴ مورد از متداول ترین روش های پوشش دهی لوله های فولادی

اگر توجه کرده باشید در بسیاری از صنایع و همچنین در زندگی روزمره، ما قصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

contact