خانه / مقالات فلزات / معرفی مختصر شرکت فولاد کاویان
خرید فولاد آلیاژی

معرفی مختصر شرکت فولاد کاویان

در ۱۹ اسفند سال ۵۴، شرکت فولاد کاویان در کیلومتر ۹ جاده اهواز _خرمشهر، در زمینی به مساحت ۳۱ هکتار در مجاورت کارخانجات نورد و لوله‌ی اهواز و شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران تاسیس شد.

این شرکت به عنوان مکمل و تامین کننده‌ی مواد اولیه‌ی مورد نیاز کارخانجات محصولات فولادی، فعالیت خود را آغاز کرد. در سال‌های اولیه انقلاب در گذار از تغییرات و فراز و نشیب‌های بسیار و همچنین گذر از بمباران‎‌های جنگ تحمیلی، مجدداً در ۱۶ آذر ۱۳۷۰ افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شرکت فولاد کاویان

شرکت فولاد کاویان

شرکت فولاد کاویان (سهامی عام) یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های صنعتی بوده است. این مجموعه‌ی عظیم به عنوان تولید کننده ورق‌های ضخیم فولادی معرفی می‌شود. این شرکت عظیم در چهارمین دهه‌ی حضور در عرصه‌ی تولید فولاد، مفتخر به پیشتازی در اقتصاد و کار و تلاش است.

شرکت فولاد کاویان با تکیه بر تفکرات خلاق و پویایی متخصصان و مجربان این عرصه و با بکارگیری مجهزترین تکنولوژی‌ها توانایی رقابت با بازارهای داخلی و خارجی در تولید محصولات فولادی را دارد. همچنین این مجموعه تمامی استانداردها و گواهینامه های معتبر را کسب نموده است. این مجموعه توانایی تولید سالانه یک ۱،۱۵۰،۰۰۰ تن ورق فولادی با ضخامت ۲۵ میلیمتر بر اساس مجوز بهره‌برداری از وزارت صنعت، معدن، تجارت را داراست.

از مهمترین محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به ورق ضخیم فولادى و اسلب نازک اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: فرآیند تولید ورق فولادی

 

– برای تامین مواد اولیه فلزی، خرید و استعلام قیمت استیل ، فولادهای آلیاژی و دیگر فلزات می‌توانید با شماره ۶۷۲۱۲-۰۲۱ (شرکت تجارت آلیاژ) تماس حاصل فرمایید.

همچنین ببینید

6 دلیل استفاده از فولاد ضدزنگ در ساخت و ساز و دکوراسیون

۶ دلیل استفاده از استیل در ساخت و ساز و دکوراسیون

اگر قصد ساخت‌وساز و طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود را دارید؛ باید بدانید که باکیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

contact