خانه / مقالات فلزات / فروشندگان میلگرد استیل در تهران
خرید فولاد آلیاژی

فروشندگان میلگرد استیل در تهران

مراکز فروش میلگرد استیل

میلگرد استیل همان شمش آلیاژ استیل است که در مصارفی مانند شفت استیل ، لوله غیر سایز استیل و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. میلگرد استنلس استیل معروف به فولاد زنگ نزن بوده و عنصر آلیاژی آن از مقاومت بالایی برخوردار است و در برابر دماهای بسیار بالا پایداری خوبی از خود نشان می‌دهد. گفتنی است وجود 11 درصد کروم در این فولادها، عامل اصلی مقاومت آن‌ها در برابر زنگ زدن و خوردگی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: کاربرد میلگرد استیل و انواع آن

این محصول از نظر ظاهری تقریبا مشابه میلگردهای ساختمانی بوده اما جنس متفاوتی دارد و در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد فراوانی دارد. در این مقاله به معرفی مراکز فروش میلگرد استیل در بازارهای تهران می‌پردازیم.

فروش میلگرد استیل در بازارهای آهن تهران

در شهر تهران چندین بازار اصلی آهن وجود دارد که در این مراکز میلگرد استیل نیز به فروش می‌رسد. این مراکز عبارتند از:

مرکز فروش استیل پارس امیر

مرکز فروش استیل پارس امیر در اتوبان فتح شرق، نرسیده به کارخانه شیر پاستوریزه پگاه می‌باشد. در این مرکز فروش انواع ورق های فولادی، ورق‌های استیل و میلگرد استیل به فروش می‌رسد.

مرکز فروش استیل پارس غدیر

شرکت استیل پارس غدیر که در کیلومتر 4 بزرگراه فتح واقع شده است یکی از مراکز فروش میلگرد استیل در تهران می‌باشد. از فعالیت‌های این مرکز می‌توان به تهیه و توزیع قطعات استنلس استیل مانند لوله و اتصالات، ورق و میلگرد جهت صنایع کشاورزی، بهداشتی، شیمیایی و فراورده‌ای نفتی اشاره نمود.

مرکز فروش استیل مرکز تجارت استیل

مجتمع تجارت استیل در کیلومتر 4 جاده قدیم کرج (بزرگراه فتح) قرار دارد. این مرکز شامل فروشگاه‌های استیل و شرکت‌های وارد کننده‌ی استیل است.

مرکز فروش استیل مرکز آهن شاد آباد

بازار آهن شادآباد در جنوبی‌ترین نقطه غرب تهران واقع شده است. این منطقه بورس فروش آهن، قطعات استیل، میلگرد، انواع لوله، ماشین آلات صنعتی، شیرآلات و اتصالات و … می باشد و به یکی از بزرگترین بازارهای آهن تبدیل شده است.

مرکز فروش استیل مرکز آهن پامنار

مرکز فروش استیل مرکز آهن پامنار در خیابان 15 خرداد شرق در محله پامنار قرار دارد که همانند 4 مرکز ذکر شده در بالا، محل فروش آهن و استیل است.

شرکت تجارت آلیاژ تامین کننده انواع فولادهای آلیاژی از جمله استنلس استیل، فولادهای آلیاژی ضد زنگ، ورق استیل، ورق استیل 304، میلگرد استیل 304، میلگرد استیل 316 و … با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و ارزان در بازار کشور می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت روبه روی بازار آهن شادآباد قرار گرفته و شما می‌توانید با ارتباط با واحد فروش این شرکت علاوه بر گرفتن مشاوره، محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت استیل با شماره زیر تماس بگیرید.

برای مشاهده قیمت میلگرد استیل میتوانید بر روی دکمه زیر ضربه بزنید.

قیمت میلگرد استیل

 021-66603335

021-66670410

تجارت آلیاژ پیشرو

تجارت آلیاژ یکی از مراکز فروش میلگرد استیل در تهران است. جهت برقراری ارتباط با کارشناسان ما و دریافت مشاوره با شماره 02167212 در ارتباط باشید.

همچنین ببینید

4 مورد از متداول ترین روش های پوشش دهی لوله های فولادی

۴ مورد از متداول ترین روش های پوشش دهی لوله های فولادی

اگر توجه کرده باشید در بسیاری از صنایع و همچنین در زندگی روزمره، ما قصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

contact