صنایع ساختمانی

بزرگترین مصرف فولاد جهان در اختیار صنعت ساختمان سازی می باشد که از انواع میلگرد، لوله، ورق، تیرآهن، پروفیل و … استفاده می کنند. این صنعت از بخش های مختلف نظیر تولید سیمان و گچ، ساخت سازه های فلزی، آسانسور، لوله کشی، سیستم تهویه مطبوع و … تشکیل شده است. فولادهای ضدسایشی که به فولادهای ساختمانی نیز معروفند بیشترین کاربرد را در این صنعت و به خصوص ساخت سازه های فلزی دارند که از آن جمله می توان به ST37، ST52 و CK45 اشاره نمود. همچنین انواع ورق های استیل نظیر SS304 و SS310 نیز در صنعت آسانسور و بالابرها نقش مهمی دارند.

انواع فولادهای ساختمانی

فولاد هایی که جهت صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرند از پرکاربردترین فولادها هستند.

فولاد ساختمانی Ck45

فولاد ck45 از دسته فولاد های عملیات حرارتی و ساختمانی است که در مقاطع میلگرد و ورق تولید و عرضه میشود. ck45 فولادی کم کربن و پرکاربرد است که در ایران نیز تولید میشود.

راهنمای خرید فولاد های پرکاربرد در صنعت ساختمان در پایان متن ذکر شده است و همواره میتوانید ۲۴ ساعته از طریق پشتبیانی آنلاین سایت و تا پایان ساعت اداری از طریق شماره های ذکر شده اطلاعات محصول خود را یه کارشناسان ما اعلام کنید.

شماره تماس:

021-67212

برای اطلاع از قیمت فولاد ها و استیل های صنایع ساختمانی میتوانید به صفحه قیمت فولاد و قیمت استیل مراجعه کنید.


راهنمای خرید مشتریان

رویه خرید از شرکت تجارت آلیاژ پیشرو بسیار آسان و در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد. شما میتوانید با ارتباط با واحد فروش به یکی از روش های تماس تلفنی، تلگرام و چت آنلاین در سایت شرکت تجارت آلیاژ، اطلاعات اولیه خود شامل نام خانوادگی، نام شرکت، تلفن تماس و اطلاعات کالای درخواستی شامل نوع کالا(میلگرد)، جنس(فولاد 1.2210)، ابعاد و مقدار مورد نیاز خود را به اطلاع همکاران ما در واحد فروش برسانید.

مشاوران شما در شرکت تجارت آلیاژ پیشرو با بررسی کاربرد کالا، اطلاعات فنی مورد نیاز، موجودی کالا در بازار و جایگزین های مناسب تر به لجاظ فنی و قیمتی، بهترین پیشنهاد را در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می نمایند. در این مرجله مذاکرات بازرگانی در راستای ارائه بهترین خدمات و کالا صورت می پذیرد و در صورت تایید پیش فاکتور نهایی و واریز پیش پرداخت توسط مشتریان گرامی، صورت خروج کالا از انبار تهیه و کالای در خواستی جهت حمل آماده بارگیری می شود.