میلگرد استیل 4057

میلگرد استیل 4057

میلگرد استیل 4057 یا فولاد ضدزنگ 431، با مشخصه X17CrNi16-2 در میان فولادها شناخته می‌شود. از این میلگرد زمانی که به مقاومت در برابر خوردگی، سایش، چقرمگی و استحکام به صورت همزمان نیاز باشد استفاده می‌گردد. عوامل مختلفی بر روی قیمت شفت استیل 4057 تأثیرگذارند که شامل وزن و ابعاد می‌شود.

سر فصل‌ها

فولاد 4057

میلگرد استیل 4057 مشابه فولاد 420 است با این تفاوت که وجود نیکل باعث افزایش چقرمگی آن می‌شود. به طور کلی، میلگرد استیل 431 به دلیل خواص مکانیکی بالا و مقاومت به خوردگی و سایش، در برابر شرایط سخت صنعتی، یکی از محبوب‌ترین انواع فولاد ضد زنگ آلیاژی محسوب می‌گردد. از میلگرد ضد زنگ 4057 در صنایعی مانند تولید قطعات پمپ، شفت‌های ماشین‌آلات، تولید وسایل اتومبیلی و صنایع دریایی، صنایع نفت و گاز، تجهیزات پردازش شیمیایی، تولید وسایل پزشکی و صنایع دیگر استفاده می‌شود.

کاربرد استنلس استیل 4057

یکی از کاربردهای عمده گرده استنلس استیل 4057 در ساخت قالب و ساخت ظروف شیشه و سرامیک است.

جدول آنالیز استنلس استیل 4057

همانطور که از جدول زیر مشخص است، این لوله تو پر استیل ضد زنگ از عناصری چون کربن، سیلیسیم، منگنز، فسفر، گوگرد، کروم و نیکل تشکیل شده است که مقدار هرکدام در جدول زیر مشخص نمایش داده شده است.

ترکیبات شیمیایی میلگرد استیل 4057

برای محاسبه وزن تقریبی استیل 4057 می‌توانید از محاسبه‌گر وزن فولادها استفاده کنید.

خرید میلگرد استیل 4057

برای خرید “میلگرد استیل 4057” و ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت میلگرد استیل 4057

به علت نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت استنلس استیل 4057 با شماره‌های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

برای مشاهده و مقایسه قیمت انواع میلگردهای استنلس استیل می‌توانید از صفحه مربوط به قیمت میلگرد استیل دیدن فرمایید.

تجارت آلیاژ پیشرو یکی از فروشندگان میلگرد استیل در تهران، ارائه دهنده انواع فولادهای آلیاژی از جمله استنلس استیل 4057 آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد.

021-66603335

تجارت آلیاژ پیشرو


راهنمای خرید مشتریان

رویه خرید از شرکت تجارت آلیاژ پیشرو بسیار آسان و در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد. شما می‌توانید با ارتباط با واحد فروش به یکی از روش‌های تماس تلفنی، تلگرام و چت آنلاین در سایت شرکت تجارت آلیاژ، اطلاعات اولیه خود شامل نام خانوادگی، نام شرکت، تلفن تماس و اطلاعات کالای درخواستی شامل نوع کالا (میلگرد)، جنس (استیل 4057)، ابعاد و مقدار مورد نیاز خود را به اطلاع همکاران ما در واحد فروش برسانید.

مشاوران شما در شرکت تجارت آلیاژ پیشرو با بررسی کاربرد کالا، اطلاعات فنی مورد نیاز، موجودی کالا در بازار و جایگزین‌های مناسب‌تر به لحاظ فنی و قیمتی، بهترین پیشنهاد را در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می‌نمایند. در این مرحله مذاکرات بازرگانی در راستای ارائه بهترین خدمات و کالا صورت می‌پذیرد و در صورت تأیید پیش فاکتور نهایی و واریز پیش پرداخت توسط مشتریان گرامی، صورت خروج کالا از انبار تهیه و کالای درخواستی جهت حمل آماده بارگیری می‌شود.


محصولات مشابه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.