ورق کورتن (CORTEN A/B)

ورق کورتن (CORTEN A/B)

ورق کورتن

ورق کورتن (CORTEN A/B)از دسته ورق‌های آلیاژی آتشخوار یا همان مخزنی بوده که شامل 2 نوع ورق کورتن گرید A و B می‌شود. این محصول یک ورق محکم و بادوام است که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است. ورق کورتون از ترکیب چند آلیاژ خاص تولید می‌شود که حاوی مقدار کمی کروم، نیکل و مس است. این ورق به دلیل مقاومت در برابر آب و هوا و عمر بالا در ساختمان‌سازی استفاده میشود.

نام دیگر ورق کورتن، ASTM A588 است که اغلب با همان نام corten شناخته می‌شود. با توجه به اینکه ورق corten در ابعاد نازک ارائه می‌شود اما با این حال ورقی محکم و مقاوم است. برای اطلاع از موجودی این ورق با شماره‌های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

مشخصات مکانیکی ورق کورتون

مشخصات مکانیکی ورق کورتون به شرح زیر است:

  • استحکام کششی: 510 تا 680 مگاپاسکال
  • قدرت تسلیم: حداقل 355 مگاپاسکال
  • چگالی: 7.85 کیلوگرم بر دسی متر مکعب

جوشکاری ورق کورتون به خوبی انجام می‌شود به شرط اینکه از مواد پرکننده مخصوص برای جوش آن استفاده شود. ماشینکاری و سنگ‌زنی آن نیز نسبتاً خوب است. به دیگر خصوصیات آن در زیر به صورت خلاصه اشاره شده است:

  • جوشکاری ورق کورتون: عالی
  • ماشین‌کاری و سنگ‌زنی: نسبتاً خوب
  • خمکاری و شکل‌پذیری: ضعیف
  • مقاومت در برابر سایش: خوب
  • مقاومت در برابر خوردگی: عالی

ترکیبات شیمیایی ورق کورتن (CORTEN A/B)

در آنالیز شیمیایی ورق corten، عناصر کربن، سیلیسیم، منگنز، فسفر، گوگرد، کروم، نیکل و مس به کار رفته‌اند که در این میان کروم با %1.25-0.5 دارای بیشترین مقدار و فسفر با %0.035 دارای کمترین میزان می‌باشد.

C% Si% Mn% P%
0.12 0.2 – 0.4 0.35 – 0.65 0.035
S% Cr% Ni% Cu%
0.04 – 0.12 0.5 – 1.25 0.35 0.25 – 0.45

 

برای محاسبه وزن تقریبی ورق کورتن می‌توانید از محاسبه‌گر وزن فولادها استفاده کنید.

کاربرد ورق کورتن

ورق‌های (corten) بیشتر در صنایع نیروگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی از آنها در ساخت المان‌های شهری و فضای باز و همچنین معماری ساختمان‌ها نیز استفاده می‌شود. این ورق در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تولید شده و در سراسر کشور عرضه می‌شود.

 

دانلود اطلاعات ورق corten

 

قیمت ورق کورتن (A/B)

به علت نوسانات بازار همچنین برای اطلاع از قیمت بروز و دقیق ورق کورتن (CORTEN A/B) با شماره‌های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

برای مشاهده قیمت‌های مربوط به تمامی فولادها می‌توانید از صفحه مربوط به قیمت فولادها دیدن فرمایید.

خرید ورق کورتن (CORTEN A/B)

برای خرید “ورق کورتن” و ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در صورت نیاز مشتریان عزیز این ورق با بهترین کیفیت وارد می‌شود.

امکان ثبت سفارش آنلاین نیز وجود دارد. چنانچه با این روش مایل به ثبت سفارش هستید نوع متریال، مقاطع، شماره تماس و مقدار مورد نظر خود را برای پشتیبانی ما ارسال کنید تا بخش فروش با شما تماس بگیرند.

راهنمای سفارش و خرید ورق کورتن در پایان این متن ذکر شده است و از طریق چت انلاین و یا تا پایان ساعت اداری از طریق شماره‌های ذکر شده اطلاعات محصول خود را به کارشناسان ما اعلام کنید.

شماره‌های تماس:

021

66603335
66656277-9

مجموعه تجارت آلیاژ پیشرو


راهنمای خرید مشتریان

رویه سفارش و خرید از شرکت تجارت آلیاژ پیشرو بسیار آسان و در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد. شما می‌توانید با ارتباط با واحد فروش به یکی از روش‌های تماس تلفنی، تلگرام و چت آنلاین در سایت شرکت تجارت آلیاژ، اطلاعات اولیه خود شامل نام خانوادگی، نام شرکت، تلفن تماس و اطلاعات کالای درخواستی شامل نوع کالا (ورق)، جنس (ورق کورتن)، ابعاد و مقدار مورد نیاز خود را به اطلاع همکاران ما در واحد فروش برسانید.

مشاوران شما در شرکت تجارت آلیاژ پیشرو با بررسی کاربرد کالا، اطلاعات فنی مورد نیاز، موجودی کالا در بازار و جایگزین‌های مناسب‌تر به لحاظ فنی و قیمتی، بهترین پیشنهاد را در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می‌نمایند. در این مرحله مذاکرات بازرگانی در راستای ارائه بهترین خدمات و کالا صورت می‌پذیرد و در صورت تأیید پیش فاکتور نهایی و واریز پیش پرداخت توسط مشتریان گرامی، صورت خروج کالا از انبار تهیه و کالای درخواستی جهت حمل آماده بارگیری می‌شود.


محصولات مشابه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.