ورق A516

فولاد آلیاژی A516

ورق A516 که با نام ورق A516-70 در میان فولادها شناخته می‌شود، از دسته ورق‌های آلیاژی آتشخوار یا مخزنی می‌باشد. ورق A516 از دسته فولادهای متوسط کربن است. این ورق الیاژی از استحکام بالا و مقاومت به خوردگی خوبی دارا می‌باشد. وجود عنصر کروم باعث بالا رفتن مقاومت در این ورق می‌شود. این ورق در کشورهای مختلف تولید و عرضه می‌شود. ورق‌های تولید روسیه و اوکراین شرط UT و نرمالایز بودن را دارا می‌باشند. این ورق در کارخانه‌های داخلی نیز تولید می‌شود اما به دلیل وجود منگنز کمتر کیفیت ساخت آنها پایین‌تر از انواع خارجی آن است.

درصد ترکیبات این ورق و تفاوت آن با سایر ورق‌ها باعث شده تا این ورق‌ها را ورق‌های آلیاژی بنامند اما به ورق A516 ورق آتشخوار نیز گفته می‌شود. این ورق در دو گرید 70 و  60 عرضه می‌شود که گرید 70 آن رایج‌تر است.

ورق A516 gr 70 فولاد مبارکه نیز در مجموعه موجود است. همچنین کارخانه اکسین اهواز نیز یکی از تولیدکنندگان این ورق می‌باشد.

معادل فولاد A516

می‌توان گفت معادل فولاد a516، ورق PVQ516 می‌باشد. ورق PVQ516 نوعی ورق کربنی است که از عناصری مانند: گوگرد، فسفرد و سیلیسیم تشکیل شده است.

جدول ترکیبات شیمیایی و آنالیز فولاد A516

عناصر تشکیل دهنده این ورق شامل کربن، سیلیسیم، منگنز، فسفر، گوگرد می‌باشند که در میان آنها منگنز با %1.2-0.85 دارای بیشترین میزان از عناصر تشکیل دهنده است.

C% Si% Mn% P% S%
0.27 0.15 – 0.4 0.85 – 1.2 0.035 0.035

 

برای محاسبه وزن تقریبی ورق A516 می‌توانید از محاسبه‌گر وزن فولادها استفاده کنید.

 

کاربرد ورق آتشخوار A516-70

این ورق آتشخوار بیشتر برای طراحی مخازن تحت فشار و دیگ‌های بخار استفاده می‌شود همچنین این ورق در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی هم کاربرد دارد.

قیمت ورق A516

به علت نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت ورق ای 516 و همچنین دریافت موجودی، با شماره‌های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند. شرکت تجارت آلیاژ پیشرو از فروشندگان با سابقه این ورق می‌باشد.

برای مشاهده قیمت‌های مربوط به تمامی فولادها می‌توانید از صفحه مربوط به قیمت فولادها دیدن فرمایید.

خرید ورق آتشخوار A516

برای خرید “فولاد A516” و ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

امکان ثبت سفارش آنلاین نیز وجود دارد. چنانچه با این روش مایل به ثبت سفارش هستید نوع متریال، مقاطع، شماره تماس و مقدار مورد نظر خود را برای پشتیبانی ما ارسال کنید تا بخش فروش با شما تماس بگیرند.

راهنمای سفارش و خرید ورق A516 در پایان متن ذکر شده است. شما می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین سایت و تا پایان ساعت اداری از طریق شماره‌های ذکر شده اطلاعات محصول خود را به کارشناسان ما اعلام کنید.

شماره‌های تماس:

021

66603335
66656277-9

راهنمای خرید مشتریان مجموعه تجارت آلیاژ پیشرو

رویه سفارش و خرید از شرکت تجارت آلیاژ پیشرو بسیار آسان و در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد. شما می‌توانید با ارتباط با واحد فروش به یکی از روش‌های تماس تلفنی، تلگرام و چت آنلاین در سایت شرکت تجارت آلیاژ، اطلاعات اولیه خود شامل نام خانوادگی، نام شرکت، تلفن تماس و اطلاعات کالای درخواستی شامل نوع کالا (ورق)، جنس (ورق A516)، ابعاد و مقدار مورد نیاز خود را به اطلاع همکاران ما در واحد فروش برسانید.

مشاوران شما در شرکت تجارت آلیاژ پیشرو با بررسی کاربرد کالا، اطلاعات فنی مورد نیاز، موجودی کالا در بازار و جایگزین‌های مناسب‌تر به لحاظ فنی و قیمتی، بهترین پیشنهاد را در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می‌نمایند. در این مرحله مذاکرات بازرگانی در راستای ارائه بهترین خدمات و کالا صورت می‌پذیرد و در صورت تأیید پیش فاکتور نهایی و واریز پیش پرداخت توسط مشتریان گرامی، صورت خروج کالا از انبار تهیه و کالای درخواستی جهت حمل آماده بارگیری می‌شود.


محصولات مشابه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.