میل کروم

میل کروم

آلیاژ میل کروم (هاردکروم)

آلیاژ میل کروم که با نام میلگرد هارد کروم و یا شفت هارد کروم (شفت کروم جک) نیز شناخته می‌شود از دسته آلیاژهای خاص و سوپر آلیاژها بوده که متریال پایه آن از فولاد ck45 بوده و دارای روکشی از جنس کروم می‌باشد که اغلب برای ساخت جک هیدرولیک و یا پنوماتیک از آن استفاده می‌کنند. کروم موجود در میل کروم باعث شده تا مقاومت به سایش Ck54 افزایش یابد. از ویژگی‌های آلیاژ میل کروم یا همان میلگرد هارد کروم، مقاومت در برابر سایش ،فشار، ضربه و خوردگی، صافی سطح و کیفیت یکنواخت را می‌توان برشمرد. به طور کلی میلگرد هارد کروم به دلیل داشتن روکش کروم در شرایط با اصطکاک بالا و محیط های مرطوب و خورنده کاربرد فراوانی دارند.

آلیاژ میل کروم دارای سختی 70 راکول – 1100 ویکرز – 800 برینل است.

برای جلوگیری از فرسایش اصطکاک و بالا بردن ضخامت استفاده می شود.

کاربرد آلیاژ میل کروم

از کاربردهای آلیاژ میل کروم می‌توان به استفاده از آن در جرثقیل ها، کامیون های کمپرسی، بالابرها، انواع جکها، کلیه ماشین های راه سازی و ماشینهای صنعتی و جکهای هیدرولیک ماشین آلات کشاورزی اشاره نمود.

قیمت آلیاژ هارد کروم

فولاد آلیاژی هاردکروم را با توجه به اینکه یکی از پرکاربردترین هاست می توان از نظر قیمت آن را یکی از مناسب‌ترین فولادهای موجود در بازار دانست. به علت نواسانات بازار برای اطلاع دقیق از قیمت میل کروم ایرانی با شماره‌های درج شده، تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند. همچنین می توانید برای مشاهده لیست قیمت هارد کروم در دو مقطع گرد و ورق از صفحه قیمت فولاد آلیاژی دیدن فرمایید.

خرید شفت هارد کروم

برای خرید “آلیاژ میلکروم” و ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

به علت نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت بروز این فولاد با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

شماره تماس:

021

66603335
66656277-9

تجارت آلیاژ پیشرو


راهنمای خرید مشتریان

رویه سفارش و خرید از شرکت تجارت آلیاژ پیشرو بسیار آسان و در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد. شما میتوانید با ارتباط با واحد فروش به یکی از روش های تماس تلفنی، تلگرام و چت آنلاین در سایت شرکت تجارت آلیاژ، اطلاعات اولیه خود شامل نام خانوادگی، نام شرکت، تلفن تماس و اطلاعات کالای درخواستی شامل نوع کالا(ورق)، جنس(میلکروم)، ابعاد و مقدار مورد نیاز خود را به اطلاع همکاران ما در واحد فروش برسانید.

مشاوران شما در شرکت تجارت آلیاژ پیشرو با بررسی کاربرد کالا، اطلاعات فنی مورد نیاز، موجودی کالا در بازار و جایگزین های مناسب تر به لحاظ فنی و قیمتی، بهترین پیشنهاد را در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می نمایند. در این مرحله مذاکرات بازرگانی در راستای ارائه بهترین خدمات و کالا صورت می پذیرد و در صورت تایید پیش فاکتور نهایی و واریز پیش پرداخت توسط مشتریان گرامی، صورت خروج کالا از انبار تهیه و کالای در خواستی جهت حمل آماده بارگیری می شود.


محصولات مشابه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.