میلگرد استیل 630

میلگرد استیل 630

در بیشتر صنایع وجود یک فولاد که در برابر خوردگی و حرارت بالا مقاوم باشد احساس می‌شد به همین دلیل فولاد 630 تولید گردید. میلگرد استیل 630 علاوه بر داشتن خاصیت ضدزنگی، از استحکام خوبی در برابر دماهای بالا برخوردار است و به صورت میلگرد و سیم جوش تولید می‌شود. هچنین از نظر مقاومت در برابر خوردگی با استیل ضدزنگ 304 برابری می‌کند و این خاصیت آن از سری 400 نیز بالاتر است.

استنلس استیل 630 تا دمای 316 درجه سانتیگراد (600 درجه فارنهایت) دوام می‌آورد. همچنین به دلیل مقاومت در برابر عوامل جوی و گازها، حرارت بالا، بخار آب و … در صنایع غذایی، نفت و گاز کاربرد دارد.

سر فصل‌ها

میلگرد استیل 630

معرفی استیل 630

استیل 630 در استاندارد DIN آلمان با نام فولاد 1.4542 معروف است و در میان فولادها با مشخصه X5CrNiCuNb16-4 شناخته می‌شود و نام دیگر آن استیل 17-4PH است. این فولاد ضد زنگ مارتنزیتی بوده که توسط روش رسوبی سخت کاری شده و از خواص مغناطیسی برخوردار است.  همچنین قیمت این استیل از گرید 304 و 430 بالاتر است.

این آلیاژ هنگام جوشکاری چقرمگی خوبی دارد، در حالی که عملیات حرارتی کوتاه مدت در دمای پایین باعث کاهش تاب خوردگی و پوسته پوسته شدن آن می‌شود. علاوه بر این، 17-4PH از ماشینکاری خوبی نیز برخوردار است.

جدول آنالیز استنلس استیل 630

ترکیب شیمیایی این فولاد ضد زنگ %0.07 کربن، %0.7 سیلیسیوم، %1.5 منگنز، %0.04 فسفر، %15-17 کروم، %0.6 مولیبدن، %3-5 نیکل و %3-5 مس است. که کروم بیشترین مقدار را به خود اختصاص داده است.

جدول آنالیز استنلس استیل 630

خواص مکانیکی فولاد 630

سختی برینل: 360 HB

مقاومت کششی: 1070 مگاپاسکال

خواص مکانیکی این فولاد را می توان با عملیات حرارتی بهینه کرد.

جوشکاری

در عملیات جوشکاری این آلیاژ به گرمادهی قبلی نیاز ندارد. اما برای رسیدن به ماهیت پایه باید آنیل کاری شود.

کاربرد استیل 630

کاربرد استیل 630

فولاد ضد زنگ 630 به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، خوردگی و فشار بالا در صنایع گسترده‌ای مانند ساخت مخازن، قطعات مکانیکی، نفت و گاز، هوا و فضا استفاده می‌شود. دیگر کاربردهای میلگرد استیل 630 عبارتند از:

  • شفت های پمپی با سختی بالا
  •  قطعات صنعت هوا و فضا
  • تجهیزات مهندسی
  • ساخت مخازن تحت فشار و دمای بالا
  • صنایع غذایی
  • قطعات مکانیکی
  • تولید کاغذ
  • سوپاپ‌های توربین
  • پیچ و چرخ دهنده
  •  پالایشگاه، نفت و گاز
  • قطعات و تجهیزات در حوزه پردازش و ذخیره سازی زباله های هسته ای

قیمت و خرید میلگرد استیل 630

به علت نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت میلگرد استیل 630 با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند

قبل از خرید “میلگرد استیل 630″ و ثبت سفارش برای اطلاع از آخرین قیمت روز و همچنین میزان موجودی، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده قیمت استیل می توانید از صفحه مربوط به آن دیدن فرمایید.

تجارت آلیاژ پیشرو ارائه دهنده انواع فولادهای آلیاژی از جمله استیل نسوز 17-4ph آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

قیمت و خرید میلگرد استیل 630

021-66603335

تجارت آلیاژ پیشرو


راهنمای خرید مشتریان

رویه خرید از شرکت تجارت آلیاژ پیشرو بسیار آسان و در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد. شما میتوانید با ارتباط با واحد فروش به یکی از روش های تماس تلفنی، تلگرام و چت آنلاین در سایت شرکت تجارت آلیاژ، اطلاعات اولیه خود شامل نام خانوادگی، نام شرکت، تلفن تماس و اطلاعات کالای درخواستی شامل نوع کالا(میلگرد)، جنس( استیل 630)، ابعاد و مقدار مورد نیاز خود را به اطلاع همکاران ما در واحد فروش برسانید.

مشاوران شما در شرکت تجارت آلیاژ پیشرو با بررسی کاربرد کالا، اطلاعات فنی مورد نیاز، موجودی کالا در بازار و جایگزین های مناسب تر به لحاظ فنی و قیمتی، بهترین پیشنهاد را در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می نمایند. در این مرحله مذاکرات بازرگانی در راستای ارائه بهترین خدمات و کالا صورت می پذیرد و در صورت تایید پیش فاکتور نهایی و واریز پیش پرداخت توسط مشتریان گرامی، صورت خروج کالا از انبار تهیه و کالای در خواستی جهت حمل آماده بارگیری می شود.


محصولات مشابه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.